חפש

צ'יזבורגר עם בייקון היער

כתיבה וצילומים: יגאל גיאת

כותב לכם את ההמלצה הזאת בשארית כוחותיי, נראה לי שאני צריך פינוי, צ'קלקה, מסוקים, כל העסק...

מה בעצם התרחש כאן עכשיו?
מה שהתרחש כאן הוא שאמרתי לעצמי, "שומע, יגאל?" עניתי לי, "מה עכשיו, אחויה?" הדלקתי אותי בקטע של "בוא נתפרע...", "מה", וידאתי איתי, "פראי יעני וויילד כזה?" "כן!" עשיתי לי עם הראש, אבל בגלל שהדיאלוג הוא עם עצמי, אז זה בעצם מונולוג, אז כשעשיתי לעצמי כן, יצא שהבאתי לעצמי נגח'ה, לא יודע איך זה אפשרי בכלל, עובדה שזה לא קרה.

אבל הקשבתי לי, הלכתי על משהו פראי כאן. לכו על בורגר טבעוני שאתם אוהבים, אני אוהב לגוון. הפעם אני עם בורגר השף של WILD, מותג הבית של מחסני הטבעונות, מיוצר עבורם על ידי טבע דלי המהממים, 150 גרם לבורגר.



הבנייה של גן העדן הפראי הזה הולכת ככה:
מריחה נדיבה של איולי שום טבעוני, אפשר להכין בבית בקלות, כאן אני עם המוכן של משק לין >> מצע של חסה >> טבעות בצל סגול >> פרוסות עגבניה >> מלפפון צעיר בחומץ פרוס דק לאורכו עם קולפן >> בורגר השף רוחש >> 2 פרוסות גבינת צ'דר טבעונית, כאן אני עם של וגה, גועשות ומחבקות חזק את הבורגר >> ערמת בייקון טבעוני משתוללת שסגרתי מפרוסות אורך של פטריית מלך היער טריה, מוברשת בשמן ועמוסת תבליני בייקון של Deliciou, ספייסי בייקון מצד אחד וצ'יזי בייקון מצד שני, כמובן שימו תבלינים שאתם אוהבים וזמינים לכם >> ברקע ממתין החלק העליון של הלחמניה לסגור על הכל, כשהוא מרוח בחרדל ורוטב ברביקיו מטמטם מפאקינג שיקאגו.

כמה קל לארגן שחיתות בצלחת מבלי לוותר לרגע על החמלה שבלב...

תגובות: